UKENS SPØRSMÅL

Reklame | NELLY

Hvor kan man se når du roaster Mads Hansen?

Hele klippet ligger ute på min Instagram. @Isabelsraad heter jeg der!

Hvem reiser du med? Den mystiske svensken?

Jeg reiser med Newa. Ingen mystisk fyr her nå, altså! Hehe.

Hvor ofte trener du?

Aldri, dessverre. Men! Det er et stort men her, haha… Alle venninnene mine har kommet inn i et sånn skikkelig sunnhetsfreak opplegg, og jeg blir påvirket til å faktisk joine de på trening….. Jeg har til og med bestilt meg hjem treningstøy OG yoga matte. Hvem er jeg?!

Hvem var de guttene dere hang med på klubben?

Det var noen fotballspillere fra Frankrike som vi har blitt kjent med. Veldig hyggelige og morsomme mennesker! 😊

Hva er din favoritt by i Norge?

Oslo på førsteplass, Bergen på andre og Stavanger på tredje!

Synes du det er vanskelig å se hvem som har gode intensjoner ovenfor deg og ikke?

Hmm.. Jeg syntes det var mye vanskeligere før, men nå synes jeg i grunn ikke det. Jeg har jo lært meg hvilke varselsignaler jeg skal se etter, om jeg kan si det på den måten? Jeg har jo absolutt følt at noen mennesker som har vært veldig interessert i å bli en del av livet mitt har vært av helt feil grunner. Til og med så langt at visse går gjennom venninnene mine, for å komme gjennom til meg. Det har vært en del slike episoder i det siste faktisk, noe jeg synes er skikkelig trist. Ikke ovenfor meg selv, men de jeg er glad i som faktisk må stå i det der. Det er meget spesielt, spør du meg.

Hvordan er det å være så mye på reisefot som det du er? Blir du ikke sliten?

Det har vært både slitsomt og gøy på en og samme gang. Føler jeg er 50% zombie og 50% vampyr haha. Det som gjør det ekstra utfordrende er jo at jeg har en blogg å oppdatere, og jeg setter ganske høye krav til meg selv på den fronten. Jeg nekter at det ikke skal være nye og interessante innlegg her, selv om jeg har det travelt når jeg reiser. Dere er min første prioritering no matter what, så derfor blir det ekstra lite søvn fordi jeg enten legger meg senere eller står opp tidligere for å få tid til å blogge. Men igjen så elsker jeg jo å reise over alt på denne jord, så det er totalt verdt det.

Betalte Newa hele denne reisen?

Ja, hvor sinnsykt er ikke det? Hun overrasket meg med en mail der billettene var vedlagt og en super skjønn lang tekst. Jeg blogget om det i dette innlegget. Hun er verdens skjønneste og jeg er så sykt takknemlig for at hun i det hele tatt tenkte tanken på å gjøre noe sånt for meg. Jeg aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene en så god venninne som henne. Jeg er så forbanna heldig! <3

Hva var planene dine på Valentines?

Jeg skriver et eget innlegg om det litt senere i dag!

Hvor mye penger har du brukt i Paris?

Så og si ingenting! Kun på mat, litt småtterier og taxi. Det er ganske sykt til meg å være, men jeg har faktisk ikke behov for å svi av masse nå. Jeg har blitt litt økonomisk av meg, bare spør regnskapsføreren min. 😎

Hva synes du om årets PH-cast?

Vel, det blir en interessant gjeng dere får se på skjermen i Mars. Det er vel det jeg kan si enn så lenge, og jeg har jo så klart mine favoritter. Hehe! Det er kule mennesker med i år.

Reiser du til Mauritsius i nærmeste fremtid…?

He he. Hadde heller dødd. 💁🏽

Hvilket hotell bor dere på i Paris?

Sofitel Baltimore. Sykt sentralt, super fint og fresht!

Hva er greia med at du og Newa alltid prater engelsk i instastoryene deres? SÅ utrolig kleint!

Jeg har fått en del forespørsler om jeg kan prate på engelsk slik at de utenlandske følgerne mine også forstår hva jeg sier. Derfor prøver jeg å variere litt i hvert fall! 🙂

18 kommentarer
    1. Du burde prøve ut barrys bootcamp enten i parkveien eller barcode! Så digg trening og veldig kult konsept 🙂 burde prøves!!:)

    2. Hei! Du har på en grå joggedress på veien til pærra, hvor er den fra? ☺️ Syntes den er så kul!!

    3. Hei, siden du har vært i LA så mange ganger nå, kan du tenke deg å lage en turistguide med anbefalinger, shopping, osv.? Skal dit selv i sommer og det så ut som du koste deg skikkelig når du var der nede! Elsker bloggen<<3

    4. Ååå Isabel ❤️ Nå har jeg lest boka di, og jeg sitter igjen med en skikkelig trist, men samtidig fin følelse. Flere ganger i løpet av tiden jeg leste boka måtte jeg bare stoppe fordi jeg ikke klarte å lese. Det gjorde seriøst vondt inni meg og se for seg hvordan oppveksten din har vært. Er så rart å se bilder av deg/dere nå, tenker bare Shit kan dette være sant?? Du må være så sinnsykt stolt av deg selv, og alt du har fått til på tross av det du har vært igjennom. Nei, boka traff meg veldig og satt igjen med en trist, rørende og fin følelse. Du er så bra ❤️ Klem

    5. Må bare si at jeg liker godt å lese bloggen din for tiden, Isabel! Digger at du fokuserer mer på reiser, fashion og famile/venner. Altså at du ikke legger ut så mye kroppslige bilder, men bilder av kule outfiter. Også koselig å høre at du har det bra. Keep up the good work!🙂 Klem❤

    6. Hei jeg så deg og newa på t banen på vei til Bekkestua fra Majorstuen. Jeg har send deg en dm. Du er bare sååååååå pen. Jeg er din største fan. ❤️❤️❤️😍😍😍😍😍

    7. Hva tenker du om at Pierre og Daniel er med på ex on the beach? Synes du det ikke er flaut at eksen din deltar på noe sånt noe med masse mindre årige og har sex på TV med forskjellige jenter ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg