UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Gutter som sender dickpicks/videoer. Ærlig talt, hva er greia? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan enkelte gutter faktisk tror at det er noe vi jenter liker? Jeg har ikke telling på hvor mange jeg har måttet blokkere på snapchat på grunn av nettopp dette. Det har blitt så ille at jeg ikke tørr å åpne snaps fra ukjente når jeg er blant folk, for plutselig dukker det opp en tissefant på skjermen min. Please, stop it! Det finns ikke sexy/tennende/nice/kult OVERHODE. Det er kun en ting, og der er n-a-s-t-y.

UKENS HØYDEPUNKT

Fredag og lørdag var helt fantastiske! Jeg storkoste meg med venner begge dagene, hvor jeg til slutt hadde vondt i magen grunnet x antall latteranfall. For å si det sånn: for bare en liten stund tilbake trodde jeg aldri at den dagen ville komme. Jeg kan oppriktig kose meg nå, trekke på smilebåndet og bare.. være glad. Det er fantastisk herlig å føle at jeg har kommet meg over knekken, og kan se positivt på livet igjen. Det er helt absurd hvordan tiden kan lege alle sår..

UKENS NEDTUR

At søsteren min reiste tilbake til Tromsø. Buhu! Vi hadde det så gøy sammen da hun var her, så tomrommet er jammen meg stort.. Jeg savner henne så mye allerede! Tror nok ikke det går lang tid før jeg setter meg på et fly og overrasker henne oppe i Nord. Hehe!

UKENS NELLY-FAVORITTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adidas topp HER / Adidas skjørt HER

Kosedress HER

AKKURAT NÅ

I skrivende stund sitter jeg i leiligheten min (som jeg ryddet og vasket i går, jippi!) mens jeg nyter frokosten og skriver dette innlegget. Straks bærer det avgårde til Beautyhouse for påfyll av vipper, før jeg må løpe videre på et møte. Jeg har en produktiv og innholdsrik dag fremfor meg!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans HER / skjorte HER / sneakers HER / bikerjacket HER / solbriller Gucci

UKENS OPPTUR

Jeg har blitt sosial igjen! WOHO! Nå er det gøy å dra ut å treffe venner, finne på ting og bare kose meg blant andre mennesker. Det er sykt hvor mye energi man får av å være i godt selskap. Denne uken har jeg blitt introdusert til mange fine mennesker! 

UKENS CRAVING

Sushi. Jeg har i grunn glemt det helt av, men da jeg hadde besøk i går ble jeg påminnet om den fantastiske retten igjen. Og det, dere? Det er ikke bra. Dere husker vel da jeg var helt obsessed og spiste det typ hver dag i over en uke i strekk? Jeg er så sær i matveien, så når jeg først oppdager noe som faller meg i smak, er jeg helt kjørt. Repeat, repeat, repeat.

UKENS TANKE

Det er ikke så aller verst å bo alene, likevel. Jeg har jo tross alt bodd alene fra da jeg var 17 år, så jeg er jo egentlig ganske vandt med det. Tanken på å være i denne leiligheten alene har vært kjip, men nå er jeg faktisk ganske tilfreds med min nye situasjon. Jeg har prøvd å slå meg til ro med tanken, og det fungerer faktisk overraskende bra. Jeg trives veldig godt i eget selskap, så dette skal absolutt gå bra! Dessuten vil jeg ikke være her mye alene fremover. Jentene mine er tvunget til å holde meg med selskap, hehe. Dette her blir en ordentlig jentete leilighet fremover, er jeg redd. Hihi!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

PR-STUNT?

GJENFORENT

NÅ ER DET NOK!

19 kommentarer

Siste innlegg