UKEN SOM GIKK

affiliateslenker

AKKURAT NÅ

Akkurat nå sitter jeg i frisøstolen hos MOODstudio (sponset behandling). Magen rumler, jeg rakk nemlig ikke å spise før jeg dro. Jeg er så latterlig surrete, dere. Tidenes tidsoptimist! Det fører jo alltid til at jeg må løpe i siste liten, for tiden løper aaaalltid fra meg.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har vært veldig flink til å vaske klær, men det å henge dem opp har tydeligvis vært veldig vanskelig – haha. Jeg har måttet sette på vaskemaskinen om igjen, og det er jo ganske irriterende. Jeg er så glemsk, så jeg glemmer jo av at jeg har en klesvask som venter på å bli hengt opp hver gang jeg vasker. Det flaue er at jeg aldri lærer heller. Som nå for eksempel – jeg sitter i frisørstolen, og det ligger en vask klar til å henges opp as we speak. Gjorde jeg det før jeg dro? Hell no…

UKENS HØYDEPUNKT

Datenight med mamma og storesøsteren min på lørdag! Det var altså så utrolig hyggelig. <3 Vi storkoste oss med deilig mat (laksen på Asia er til å dø for!), dessert, vin.. Ah nei, det var bare helt nydelig!

UKENS INNKJØP


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. Bikinitopp HER – truse HER

1. Bikinitopp HER – truse HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER (har denne i hvit, så fin!) / 2. HER / 3. HER 

UKENS CRAVING

Laks! Laks! Laks!

UKENS OPPTUR

Mine nye vipper som Kasja hos Lashes By Kasja la på meg! Jeg føler meg så utrolig fin nå. Jeg trodde ikke at jeg trivdes med volumvipper, men der tok jeg sannelig feil. Tror nok det handler mye om hvor dyktig vippeteknikeren er. Kasja er helt amazing! Vippene er forresten sponset, slik at dere vet. Jeg har fått så mange komplimenter etter at hun utførte sin magi på øynene mine. 😀

UKENS NEDTUR

Nå må jeg tenke meg godt om, altså. Jeg kommer ikke på en eneste nedtur, jeg? Det er bra, da! Ja takk til flere slike uker – haha.

UKENS TANKE

Jeg må roe ned på festingen. Det har blitt litt mye i det siste, og det merkes på kroppen. Jeg tror jeg er nødt til å finne frem til en god balanse. Jeg elsker jo å dra ut med vennene mine, men samtidig så er jeg nødt til å prioritere andre saker enn fest og fyll også. Problemet er bare det at alle vennene mine er tidenes partycrew, så da er det fort gjort at jeg også ender opp med å dra ut, selv om planen egentlig var det motsatte. Haha. 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke utsolgt i blå, finnes i grå HER / sneakers HER / bukser HER / body HER / solbriller HER


Solbriller Céline HER / jumpsuit HER / jakke House Of CB / veske Chanel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tights HER / caps HER / lignende topp HER

Jumpsuit HER / bandana HER

Topp HER + i hvit HER / leggings utsolgt – lignende HER

Slippers HER / kose-sett HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

SANNHETEN SVIR

JEG ELSKER HAN FORTSATT

JEG VIL IKKE HA DETTE DRAMAET

18 kommentarer
    1. Hei Isabel!
      Jeg ser du liker nettbutikken Missguided så da liker du sikkert også Nastygal.com. Sjekk den ut, jeg vet du vil elske den 🙂
      Også er det så bra du liker laks! Du vet det du får fin hud av å spise laks, eller fet fisk da, så fortsett med det.

    2. Ikke rart du kjøper opp hele nettbutikker når du ikke har noen stil. Du bare plukker med masse masse rart, og enda bruker du samme outfit hele tiden. Blir aldri inspirert av klærne dine, bare bombardert med masse forskjellig som man er dømt til å gå lei av etter en gangs bruk.
      Siden du har råd, hvorfor ikke ha en mer eksklusiv stil? Less is more liksom

    3. Hva synes du om muslimer egentlig? Og om at noen sier muslimer er årsaken til at folk blir drept hele tiden. håper på svar

    4. Kära Isabel!
      Når skal du ta til Rhodos så du får mulighet att använda alt det du bestillt och som ligger i högar i lägenheten? Det måste väl bli minst en månad om du skall få möjlighet att visa upp alla uppsäffningar du köpt. Ser framemot alla foton med dig i alla fina plagg m.m.
      Ha det och god tur när det blir av.
      Klem
      Henrik💖

    5. Hvorfor ga moren din deg vekk? klarte hun ikke med deg eller var det pga noe med hun?
      Når skal du egentlig gjøre noe med håret ditt? Det er så langt å kjedelig,blir bare harry,du hadde vært finere med en mer voksen frisyre!

    6. Siden du er så glad i å shoppe, burde du sjekke ut prettylittlething.com!! Det er sjukt fine klær der!!!

    7. Hei!
      Du kler de vippene du har nå veldig godt👍 Siden du har hatt vipper i flere måneder nå, har du merket noe med dine egne vipper? Om de har blitt kortere/ mistet mye? Jeg selv mistet nesten alle mine, vil egentlig prøve det på nytt men tør ikke når jeg ser tilbake til hvordan vippene mine så ut etter. Håpe på svar😊

    8. La oss ikke ta muslim-debatten her, da. Men jeg må bare skyte inn noe: Breivik skjøt på fremtidens deltakere i arbeiderpartiet, fordi disse ungdommene er for innvandring – ergo landssvikere. Breivik gjorde et meget dårlig forsøk på å stå opp for Norge i kampen mot muslimene. I koranen står det, ifølge min muslimske kompis fra Syria, at muslimene en vakker dag skal overta hele Europa og at de som ikke konverterer til islam, skal drepes.
      Takk for meg !

    9. Til den som skrev 21.49.
      Jasså ja? du har lest det selv eller..? jeg har lest koranen og ingenting som dette står. Greit å skaffe seg kunnskap før man uttaler noe

    10. Anonym 21:49: Konvertering til islam og frafall fra Islam er opp til hver enkelt, man skal ikke drepes av den grunn. I koranen står det ingenting om at de som ikke konverterer til islam blir drept og motsatt, det er bare løgn. Ingen religion oppfordrer til å drepe.
      De som dreper i religionens navn er stakkarer som er psykisk ustabile. I koranen står det at om man dreper et uskyldig menneske, blir det ansett som å drepe hele menneskeheten. Håper du ble litt klokere av dette.
      Du kan også lese en del på nettet. Du må ikke tro på alt du hører.

    11. Jeg sliter med å rekke frokosten noen ganger, så istedet for å bli svimmel, gretten å sur så hamstrer jeg inn bananer å nutrilett. En banan å nutrilett er jo et greit måltid. Enkelt å dra med seg i farten å enkelt å “stappe” i seg mens man går/kjører/sitter på bussen.

    12. Hei 😊 Ser at du handler mye på shein. Da ville jeg bare tipse deg om en klæs’side som heter boohoo.com. Kjempe mye fint, billig og type din stil 😎 Du e flott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg