UKEN SOM GIKK

annonselenker

AKKURAT NÅ

Sitter jeg godt plassert i sofaen med favorittlåten “Unforgettable – French Montana” surrende i bakgrunnen. Jeg eeelsker den sangen! Jeg har akkurat åpnet pakken som ankom fra Nelly. Nå er jeg klar for neste reise med mange nye, fine antrekk. Viser dere hele innkjøpet i morgen, tenkte jeg. Stay tuned! Jeg kjenner at jeg er litt sliten nå, jeg har hatt saker å gjøre helt fra morgen til kveld i dag. Det er travelt å være tilbake fra “ferie”, gitt! Hehe. Jeg har bokstavelig talt tatt tak i livet mitt i dag. Klapp på skuldra!

UKENS HØYDEPUNKT

Eventyr-fredag! Da Rebecka, Matilda, Sebastian og jeg dro ut på utflukt hadde jeg det ekstremt gøy. Det var litt av en opplevelse! Vannfallet i Kolimbia er noe av det fineste jeg har sett på lenge. Vi kunne ikke tro at det var på Rhodos. Så fint var det altså, hehe. Vi fikk blant annet hilse på et par skilpadder og en påfugl. Nommen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING

Dere som har meg på snapchat vet nok allerede svaret, nemlig jordbær og pisket krem. YUMMMM! Jeg bestilte det hver eneste dag typ, som dessert da vel og merke. Jeg liker å overbevise meg selv om at det er litt sunt, i og med at det i det minste er bær. Haha. Kremen trenger vi ikke å snakke om. 😉

UKENS OPPTUR

At jentene og jeg valgte å bli værende en ekstra uke på Rhodos. Vi har hatt det så ekstremt gøy sammen, og jeg gleder meg allerede til vi reiser ned igjen. Det er veeeldig, veldig, veldig snart! 😁 Vi har festet, nytt solen, vært på dagsfester, poolparty.. Ah, hele uken har bare vært en eneste stor opptur!

UKENS NEDTUR

Hjemreisen i går.. Buhu! Jeg savner jentene så utrolig mye allerede, og vi har jo bare vært borte fra hverandre i to døgn nå. Haha. Vi chatter sammen hele tiden, så vi holder kontakten frem til vi gjenforenes igjen. 

UKENS TANKE

Jeg håper aldri at denne sommeren tar slutt. Jeg storkoser meg virkelig, humøret er på topp konstant og jeg nyter hver eneste dag. Jeg er så glad for at jeg og Rebecka har blitt kjent med Matilda, vi tre er så utrolig like og vi klikker så bra sammen. Det er få jenter jeg virkelig kommer så bra overens med, og det samme gjelder de to også. Så dette her er virkelig vennskap jeg ønsker å ta vare på. 💞 Jeg har blant annet alltid savnet det å ha reiselystne venner, og nå har jeg endelig det! Både M og R er like eventyrlystne som meg, så jeg er ganske sikker på at vi blir å legge ut på et par reiser sammen asap. Like barn leker best! 

UKENS ANTREKK

LIGNENDE KJOLE HER // SOLBRILLER HER

KJOLEN MIN FINNER DU HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BADEDRAKT HER // SHORTS HER // SOLBRILLER HER

BIKINI TOPP – LIGNENDE HER // TRUSE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BRALETTE HER // LEVIS SHORTS HER // SNEAKERS HER // SMYKKE HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Gutter som tror de kan kontrollere jentene sine. Jeg har vært vitne til det et par ganger for mange i løpet av oppholdet i Rhodos, og shit så irritert jeg blir. Selv om man er i et forhold, betyr ikke det at partneren din skal styres og bestemmes over. Slapp av!

UKENS INNKJØP

Flybillett hjem, Adidas sneakers og klær. Vi hadde en real shoppe-runde, og da fant jeg meg et par godbiter. Jeg ble dog litt skuffet, for jeg bruker alltid å finne SÅ mye fint på Zara-butikken på Rhodos, men i år hadde de absolutt ingenting fint.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG HAR MYE Å FORTELLE DERE

JEG BLIR ALLTID FORELSKET HER NEDE

DETTE HAR JEG GRUET MEG TIL LENGE

14 kommentarer
    1. Det er så synd at du har valgt kjapt og billig når det kommer til operasjonene dine. I bunn og grunn er det synd at du valgte å operere, men å sabotere en så naturlig sunn og flott kropp med inngrep som bærer tydelige preg av dårlig arbeid. Det er ingen tvil om at du uansett er slående vakker, men visse inngrep burde du ha valgt i ta i Norge.

    2. Hvorfot tok du ikke bilde av fossefall /vannfall osv ? Istedenfor bare bilde av deg blotte halve puppene 👎🏻

    3. Hei 🙂
      Jeg, samboeren og et vennepar skal til rhodos by i slutten av Juli. Og lurte på hvordan dere kom dere til det vannfallet i kolimbia ?:-)

    4. Hva er greia med å stå på tå på den fremste foten? Tydeligvis har det også smittet over på venninnene dine, men dette har “plaget”meg i lengre tid.. hehe. Får man liksom ett langt flott ben da eller er det bare en random uvane?

    5. Du ser ut som stemora til venninnene dine… ei stemor som har fiksa på ansiktet for å holde seg ung. Skjønner virkelig ikke at du kan våkne hver dag, se seg selv i speilet og syns du er pen etter inngrepene du har gjort. Og jeg håper du snart innser at alle som sier i fra til deg angående inngrepene dine ikke er sjalu, men at det faktisk er en reell grunn til at vi sier i fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg