UKEN SOM GIKK

reklame: alle lenker er annonselenker

AKKURAT NÅ

Jeg skal straks avgårde på brynstime! Det var alt for lenge siden nå, men det er kun min feil. Hver gang jeg har hatt time har jeg vært nødt til å flytte den på grunn av andre saker som har dukket opp. Det har bryna mine fått lide for, for å si det mildt. De ser ut som KRIG akkurat nå. Etter timen skal jeg treffe en venninne, før jeg drar hjem for å sortere i garderoben min! Klessalg coming up. 

UKENS HØYDEPUNKT

At jeg fikk så fantastisk fin respons på de to innleggene med svar på spørsmålsrunden. Jeg var redd i forkant, for jeg var skikkelig privat og fullstendig ærlig i svarene jeg ga dere. Det gjør meg veldig sårbar, men samtidig ville jeg vise flere sider ved meg som kanskje ikke alltid kommer like godt frem her inne på bloggen. Jeg forstår at flere av dere har et inntrykk av at jeg er tidenes mest overfladiske brat, men sannheten er langt i fra det. Føler at dere ble litt bedre kjent med meg gjennom denne spørsmålsrunden. ❥

UKENS YOUTUBEVIDEOER

UKENS CRAVING

Klementiner og Burger King. Rett og slett. Den ene kvelden fikk jeg skikkelig cravings på absolutt alt, så vi handlet inn Oreo-is, Daim is, klementiner, godteri, sjokolade og to forskjellige chipsposer. Snakk om å få en liten flipp, du. Haha!

UKENS OPPTUR

Jeg fikk hjem to nyyyydelige skatter her om dagen! To merke-greier som jeg gleder meg ihjel til å vise dere. Et eget innlegg kommer! Lenge leve materialismen… Hehe.

UKENS NEDTUR

I starten av uken var jeg veldig nedstemt. Jeg vet ikke helt hva grunnen er, men jeg frykter at det er denne forbanna vinter depresjonen som jeg hater av hele mitt hjertet. Jooo, og så klart må jeg nevne den ekle opplevelsen jeg hadde på hotellet. Det må ha vært noe åndelig der, altså. Les innlegget her om du ikke allerede har. Usch, jeg blir vettskremt av sånn.

UKENS TANKE

Jeg har blitt så forbanna teit. Jeg har begynt å stresse over at armene mine er for “tjukke”. HVA FAEN. Jeg VET jo at de ikke er det, men likevel har jeg noen jævlig teite tanker som streifer meg, spesielt når jeg ser på bilder jeg har tatt i etterkant. Nå får jeg seriøst gi meg, for dette begynner å bli for dumt. Jeg blir så forbanna og oppgitt over meg selv, nettopp fordi at jeg har slitt med spiseforstyrrelser før. Jeg kjempet meg gjennom det, men så klart vil det alltid ligge noe igjen i bakhuet. Det at de tankene dukker opp skremmer meg enormt, men en ting er sikkert; jeg vet godt at det ikke er tilfelle. Og om det så hadde vært – hva spiller det for rolle? Jeg må slutte. Nå.

UKENS INNKJØP

Jeg shoppet en hel del forrige uke! Det gøyeste er Nelly-bestillingen som dukket opp på døra. Shit, de to enorme pakkene inneholdt så utrolig mye fint! Se hele innkjøpet her. Her er noen av favoritt innkjøpene: 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GENSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GENSER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BUKSER HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg er så forbanna “all in” i alt som skjer. Om det er noe jeg gleder meg til, blir jeg heeeelt i ekstase – og det trenger ikke nødvendigvis være en dum ting. Problemet oppstår når det da ikke går etter planen, for da blir jeg så ekstremt skuffet og det tar skikkelig hardt på meg. Jeg må virkelig lære meg å ta ting litt mer som det kommer, slik at jeg ikke alltid har så skyhøye forventninger til alt. Det hadde spart meg for mye unødvendig stress.

UKENS ANTREKK

GENSER HER (denne er så sykt fin og så deilig å ha på!) ⎮ BUKSER HER

1. HER ⎮ 2. HER

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG SKAL PÅ GOD KVELD NORGE!

SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – HELT ÆRLIG

SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – OPERASJONENE MINE

18 kommentarer
    1. Jeg lurer på hvor mye penger du donerer til veldedige formål? Har du lest om dråpen i havet? Min favoritt organisasjon.

    2. Har ikke fått lastet inn bildene dine de siste dagene.. Prøvd på iPhonen, macen, med 3G, med wifi..

    3. Jeg blir også fryktelig irritert når ikke ting går som jeg forventer, men er blitt veldig flink til å skjule det.Kommer med alderen det der.
      Så lurer jeg litt på til Meg over her.
      Hvorfor forventes det at om man har mye penger så skal man donere til et eller annet veldedig formål ? De med penger betaler da også det de skal over skatteseddelen. Norge drukner i innsamlinger og nesten ingen kommer frem. Jeg gir penger til demensforeningen fordi min kjære fikk sykdommen i “ung ” alder.
      Synes frk. Sraad skal gi blanke å svare på slike spørsmål for det er høyst privat for henne som for oss alle. Svarer hun så blir det tolket som skryt ikke sant.

    4. Heei, fine Isabel!
      Jeg beundrer deg veldig og misunner din utrolige kropp som passer inn i alle klær, i allefall føles det ut som at du passer inn i alt av klær❤️ Hadde vært utrolig morsomt om du konne lagd en slags reaksjon til akkuratt dette. Hvor du for eksempel lagde en video hvor du viser frem klær på deg som virkelig ikke fremmer dine former og som du ikke føler deg fin i, hahaha? Høres kanskje litt domt ut, men tror nok at dette kunne vært en fin video med ett godt budskap! Klem

    5. Linken til genser nr.2 nederst i innlegget funker ikke. Kommer kun opp at siden ikke kan bli funnet? Og den var jo så fiin 😩

    6. Du er helt syk i hodet ditt Isabel. Tror du er tjukk. Har du sett deg i speilet? Du har kropp som en 13 åring og er 46 kilo avmagret…. du må søke hjelp. Fordi du har ikke det bra med deg selv. Du har operert dg fra topp til tå pluss du later som du spiser men du er jo sykelig tynn og puppene dine ser rare ut og man ser at du sliter med personlighetsforstyrrelser når du snakker generelt. Du burde legge deg inn i blakstad og få hjelp for din psykiske lidelse. Livet ditt er også basert på alt det meningsløse og overfladiske. Synes synd på deg fordi du trenger hjelp.

    7. Til anoym 17:29 Plis ikke gå å diagnoser folk du er ikke profesjonell så ikke si at isabel har personlighetsforstyrrelser når du ikke er psykolog eller noe form av profesjonell. Ikke fint å tulle med diagnoser å gi folk det når du har selv null peiling du er helt klart ingen profesjonell det kan jeg se.

    8. Kan du fortelle om din historie om spiseforstyrrelser? Siden du har opplevd noe så fælt, og med en så stor stemme du har, hvorfor ikke nå ut til folk? Ha en sak nær deg som du selv har opplevd!
      Jeg har selv vært gjennom anoreksia, selvskading og depresjon. Hadde jeg hatt din stemme, GUD som jeg hadde brukt den til å utlyse psykisk helse!
      Nå var dette bare et eksempel sin du selv har opplevd det, og regner med det er noe som er deg nært? Så hvorfor ikke bruke stemmen til noe viktig?

    9. Hvordan kom du deg ut av anoreksien? Har nettopp begynt i behandling for det selv og ser virkelig ikke lyset i tunellen.. Forventer ikke at du svarer på dette spørsmålet, men jeg prøver meg likevel. Digger bloggen din forresten og er fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg