TAKK FOR MEG, PARADISE

Da var Paradise Hotel over for Queen B! Jeg er faktisk veldig stolt over hvor mye jeg klarte å styre spillet der inne, i forhold til første gangen jeg var med. Jeg mener, i sesong 7 gjorde jeg absolutt ingenting og la meg egentlig ikke i spillet noe særlig. Jeg var i den sterke alliansen, og de styrte på mens jeg gjorde som vi ble enige om. Denne gangen ble det annerledes! Jeg ble ganske stolt når selveste Sara Stålesen fra min sesong fortalte meg at hun syntes at jeg var rå i år. Jeg kan visst spille! Hehe. Akkurat det er jeg faktisk ganske stolt over, for der overrasket jeg ikke bare dere, men også meg selv.

Nå, over til det dere klikket dere inn her for å lese. Vel! Jeg hadde absolutt ingen anelse om at de som stod meg nærmest der inne helt plutselig hadde vendt meg ryggen, før jeg stod der på par-seremonien og jeg så Julies blikk til Ingrid før hun går for å stille seg bak Mathias. Allerede ved det blikket fikk jeg en rar klump i magen. Jeg fikk meg et realt sjokk, for å si det mildt. Jeg vet ikke hvordan noen av dere får for dere at jeg gråter og er lei meg fordi at de andre valgte å endelig spille? Det var jo åpenbart ikke derfor jeg var såpass lei meg. Det var på grunn av at den jenta jeg anså som min nærmeste der inne, akkurat hadde hugget meg i ryggen. Ikke nok med det, men i tillegg til å kjøre meg ut uten en eneste forklaring eller unnskyldning, stod hun å så meg rett inn i øynene mens hun lo og sendte bitchy blikk til de rundt seg. DET var det som gjorde meg så trist. At det ble gjort så hjerteløst og så kynisk. I akkurat det øyeblikket gikk det opp for meg at det vennskapet jeg trodde skulle vare på utsiden, var falskt herfra til månen. For ja – det er et spill, men å kunne oppføre seg slik etter at et slikt valg er blitt gjort mot din nærmeste der inne og du ser hvor lei seg hun blir, er veldig spesielt. Det stakk skikkelig i hjertet å se henne smile og godte seg over at jeg gråt og var direkte knust over å se hvordan hun så iskaldt stod der å lo. Det er grunnen til at jeg gråt på seremonien. Det var en jente jeg ble glad i på sekundet, jeg stod opp for henne fremfor alle jentene da hun stod helt alene allerede min andre dag der inne, da jeg selv var helt ny i gruppen. Jeg hadde alltid hennes rygg, i tillegg til Kristian sin. Det var de to som jeg alltid satte fremst, i tillegg til Mathias som min partner naturligvis. Det var vondt, rett og slett. Det var vondt å ikke få en forklaring, det var vondt å bli ledd av av noen jeg hadde blitt vanvittig glad i på kort tid, noe som er veldig uvanlig til meg å være. Jeg lar nemlig ikke folk komme nært hjertet mitt såpass fort som det jeg lot Julie og Kristian gjøre. Avslutningsvis må jeg si at jeg tar det som et kompliment at visse er sååå stolte over å ha klart å spille meg ut. Jeg må bare si: bra jobba! Virkelig. Jeg er glad av å se at de endelig turte å gjøre noe der inne, synd bare at det ble gjort på en såpass ufølsom måte i og med at vi stod hverandre såpass nært. Eller – jeg trodde i hvert fall det, muligens jeg var veldig naiv. 

Nå er i hvert fall Paradise over for min del! Jeg er stolt over meg selv. Jeg spilte hardt, jeg var ikke på badeferie og jeg laget bra underholdning for dere seere. Noen har elsket meg, mens andre har hatet meg, men dere har alle en ting til felles: dere har blitt underholdt. 😙Og angående min insta-story. Sorry til de av dere som ble sure på meg, men jeg og flere av de andre deltakerne har blitt ekstremt lei av drittkasting og det å konstant bli snakket ned av av en viss person. Derfor var det på tide å jekkes ned et par hakk, synes jeg. Sånn var det! 

Jeg har fått meg fantastiske venner derfra. Ine, Newa, Ann Marielle – dere betyr så mye for meg, og jeg er så glad for at jeg fikk bli kjent med dere. Dere er GULL! Og så klart Mathias og Carl Aksel. Guttene mine! Vi manglet selvsagt min elskling Pierre, noe som gjorde deltakelsen mindre gøy for oss. Alt i alt var det en kul opplevelse, og jeg er takknemlig for å få være en av legendene i årets sesong!

Pssst… Sees på tv-skjermen om ikke så alt for lenge. 😜

92 kommentarer
    1. men, hvorfor røpte du på instagram at en viss person ikke vant ph så han måtte jekke seg ned, du ødelegger / avslører jo litt? Ble litt skuffet.
      er super fan av deg altså, og heiet på deg på ph, men det bare var litt kjedelig når du sa det på instastoryen din.. :/

    2. Blir aldri det samme uten deg der inne uansett. Du ser hvor mye alle deltakerene reagerte på hvor lei deg du ble så at hun klarer å stå der å le er helt sinnsykt. Ja alle reagerer forskjellig på stress men hadde hun enda ville stått deg nært hadde hun gitt deg en forbanna god forklaring på hvorfor. Er gøy å se hvor mye du har påvirket spillet der inne for du er bare helt rå! Ble glad når de andre deltakerene bare snakket positivt om deg etterpå, å sa at de hadde lært fra den beste 🙂

    3. ?: ååå, takk <3 Ja, det var jo litt merkelig at hun klarte å gråte som om noen hadde dødd når andre folk hun så vidt hadde noe forhold til røk ut, men ikke sin "bestevenninne" der inne. Ikke vet jeg, jeg synes det er veldig merkelig. 🙂 Men men! Jeg hadde ikke reagert slik selv om jeg så Julie helt knust, for å si det sånn.

    4. Ble utrolig lei meg av å se deg gråte når du ikke har vist julie annet en ærlighet og støtte. Hva skal man si, er jo en slangepark inne på PH nå. Håper ann mariell og mathias kicker ass!

    5. Paradise kommer til å bli kjedelig uten deg! Queen B!💋👏 Ble sjokkert over oppførselen til Julie selv, så utrolig hjerteløst og barnslig. Jaja, karma kommer nok til å slå hu hardt ned!

    6. Julie er en icesnake!!
      Slike mennesker trenger man ikke i live sitt. Håper hun ryker slik at vi alle kan le av henne slik hun lo av deg! Hun er ikke annet enn et skittent og oppmerksomhetsyk menneske. Det hun gjorde beviser bare at om hun gjorde det mot sin besteveninne vill hun gjøre det mot andre. PH kommer til å suge uten deg😭

    7. Gurl, ble fan av deg etter PH as, du og Karl Aksel gjorde hver jævla episode spennende og uforutsigbar❤️

    8. Selvom du og Leo ikke spilte sammen, så viste han at han faktisk er en av de modne der inne da han sa at han ikke synes det var greit av Julie og le. Er bare du, Mathias, Ann Mariel, og Leo som ikke oppførte seg så jævlig barnslig der inne, forstår godt hva du mener med at de er unge

    9. Hei 🙂
      Bare nysjerrig, er det ikke sånn at dere ikke har lov til å røpe noe av det som skjer inne på paradise hotel? Vil det da kunne bli konsekvenser av det du sa på insta story?

    10. Morsomt at Julie på seremonien står og sier i forsvar til de andre at « Det var ikkje så mange som visste om det», og når Triana spør følgende « Hvor mange av dere var det som visste om det da?» og du ser hånda til Joachim, Marius, Kristian, Ingrid, Erik og inkludert Julie. Det er ikke så mange det, bare 60% av folka der inne.
      Men du gjorde denne sesongen, Isabel. Alltid gøy å se deg på skjermen!😚

    11. Jeg ble helt knust jeg 😩 er så jeg ikke gidder å se på PH lenger for nå ble alt ødelagt 😳 jeg har ett håp om at du kommer inn igjen 😇😍🙌🏼 Får håpe den sjangser kommer!!!! Ikke PH uten den største legenden 😎🤗 og Julie gjorde det på den mest bedritne måten ever!! Fikk sjokk av den jenta på en negativ måte 😳

    12. Du underholdt som bare det Isabel! ❤️ Etter å ha lest bloggen din i godt over 1 år var det veldig gøy å se deg på skjermen igjen. Du er helt konge!! ❤️❤️❤️

    13. Syns det var utrolig kjipt at du måtte sjekke ut så tidlig! Jeg heiet på deg og syns du gjorde det dødsbra der inne! Det gjorde et positivt inntrykk på meg å se hvordan du er på ekte istedetfor å bare lese bloggen din. Gleder meg til vi får se mer av deg på skjermen 😊

    14. Du var den beste, jeg heier på deg! Men du vil alltid være mitt forbilde! Hva slags TV serie/program skal du være med på?:)

    15. Julie flirte også når du blei lei deg da Kristin og Dennis kom og sa at hun tokk det til sin fordel? Hva faen, hun oppfører seg som en 14 åring.

    16. Synes det er kitt rart at du sjekket ut «allerede».. Altså visste at du ikke vant da du var hjemme igjen mens Aleks var på hotellet og snakket med de deltakerne, men du dro jo ikke hjem så tidlig?🤔🤔 Spennende å se om du kommer inn, da selve spillet blir dårlig uten deg!

    17. Når man sjekker ut av PH, må man dra hjem til Norge da? Og hvis man sjekker inn igjen, må man da fly tilbake til Mexico? Eller er de som sjekker ut bare i Mexico til sesongen er ferdig?

    18. Jeg skal være ærlig å si at jeg likte deg ikke særlig godt i den første sesongen din, men herlighet for et varmt godhjertet menneske du er Isabell! Så feil kan man ta. Og det med at Julie flirte, sjokkerte meg veldig. Hvem faen gjør slikt? Og ikke nok med det, jeg husker hun stod å gliste i bakgrunnen når hun Thea også røk. nei håper du kommer inn igjen, og for ut hun Julie! Ha en fin lørdag <3

    19. Det er jo tydelig at du mente Erik, da du sa at en viss person som måtte jekkes ned ikke vant… Jeg heier på Erik så det er trist ahah men jaja, synd du røk!!
      Dette er ikke noe hat, jeg digger deg❤️

    20. Hei, min storesøster vil bare se på PH fordi du var med eller så liker hun ikke ph men hun er en stor fan av deg

    21. Får hakeslep over kommentarene om julie her, hva oppnår dere med å slenge dritt? Serriøst ta dere sammen.
      Og utrolig kjipt at du røyk, håper virkelig du kommer inn igjen!! ❤️

    22. Julie hadde aldri komt så langt som hun har nå uten din hjelp. Hun kunne nådd mye lenger om hun hadde spart deg, så det var kanskje ikke så taktisk smart å sende deg ut alikavell? Det vil da tiden vise. Du er en god jente med et hjerte av gull og jeg elsker deg, men jeg synes du bør oppfordre følgerene dine til å ikke gi trusler til Julie nå som spillet er ferdig. Du vet selv hvordan det er å bli trakassert på Internett og du har muligheten til å gjøre en forskjell i dette øyeblikket.

    23. Du kommer helt seriøst til å bli savnet på PH skjermen. Synes du var en utrolig sterk og rå spiller å følge med på! Håper sykt du kommer inn igjen.

    24. I sesong 7 skulle du jo egentlig komme inn igjen etter at du røk, men noe skjedde så du sjekket ikke inn allikavel. Hva skjedde siden du ikke fikk sjekke inn igjen?

    25. hvorfor er du ikke kvinne nok til å svare på om du har lov til å avsløre hvem som ikke vinner ? Du er kanskje ikke tøff nok som det du skal ha det til? Virker sånn hvetfall !!

    26. Let me know når du sjekker inn på paradise igjen, så jeg kan begynne å se på det igjen <3
      DU ER RÅ!

    27. Får dere ikke bot for å avsløre vinnerne, liksom du avslørte ikke vinnerne men du sa at Erik ikke kom til å vinne.

    28. Hvorfor får du oss til å tro at håret ditt er ekte? Man ser ganske tydelig på noen klipp der du har håret i hestehale at du har hår-extention.
      Greit du vil fremstå som perfekt, men går grenser.

    29. Hvis det er noe større enn bloggerne, så tipper jeg at du får din egen serie?
      In the end, diva-bella hadde vel ikke godtatt å delt en serie med noen andre uansett? 😄
      Håper ihvertfall det🙏🏼❤️

    30. Du var favoritten min inne på hotellet! Jeg syntes du spilte så rått og så bra, og du lagde bra underholdning. Det var så trist å se deg ryke ut, spesielt på den måten. Det Julie gjorde var ikke greit gjort i det hele tatt. Ganske kaldt og råttent å gjøre mot deg som jeg fikk inntrykk av at du var hennes nærmeste. Du stod ved hennes side når ingen andre av de jentene gjorde, og dette er takken. Uansett.. Jeg heier på deg! Håpeer så syykt mye at du kommer tilbake og får tatt hevn. Det hadde vært så sykt rått! 😀

    31. Link til innleggene der du faktisk sier at du har tapehår? Føler du promoterer så sykt for good for me, og de hårvitaminene og Sier at du aldri har hatt så fyldig og langt som du har nå.. ikke så rart at der er langt og fyldig når det er fake og innsatt da..

    32. Som du sier, pay back is a bitch🌹 håper du kommer inn igjen!😘 i tillegg får makt og gir de sikkelig karma❤️💕 alt kan skje, det er tross alt Paradise hotell😏😏

    33. Skal du være med på Ex on the beach?<3 Der kunne du lagd show, selv om du har kjæreste. Liker hvordan du takler alt hatet du får 🙂 Klem

    34. Utrolig trist at du røk ut 😢😢😢 Håper du kommer inn igjen♥️
      Skal du være med i kjendis farmen?👀😍🌹

    35. Begynte å gråte da du røk ut, ikke fordi jeg heiet på deg, men det var hjerteskjærende å se reaksjonen din og måten Julie oppførte seg kynisk på ..

    36. Ble så sykt sinna når jeg så på TV at de skulle spille deg ut! 😮 Du var jo den som faktisk lagde bra TV! Håper virkelig du kommer inn igjen! I love you

    37. Jeg må ærlig si at du var en stor trussel inne på paradise i forhold til de jeg vil skal vinne, men måten Julie «shippet» deg ut fra hotellet var helt ubeklagelig!! Skjønner ikke at hun hadde hjerte nok til å le nårr du helt tydelig hadde det vondt!! Det hadde ikke to erkefiender gjort en gang! Håper du kommer inn på hotellet igjen og lager litt liv!! Heier på deg Isabel!!!!

    38. Så kjipt gjort av Julie.. Er helt overrasket. Det hadde vært sååååå bra om du kom inn på PH igjen og slått Erik og Julie ut.

    39. Omg, du skulle absolutt ikke ha røket ut!! Jeg heiet på deg🌸 Hylgrein når du røk ut, og fikk så vondt i hjertet mitt når jeg så deg grine😓 håper så inderlig at du kommer inn igjen, og Carl Aksel💗 heiet også på Julie, men etter det hun gjorde mot sin bestevenninne så vet jeg ikke. Er dere venner nå?

    40. Hei Isabell!
      Jeg må si jeg er mektig imponert over deg denne sesongen! Du var jo helt rå! Du var jo strake motsetning fra den sesongen du var med på! Denne gangen spilte du, og du spilte BRA!
      Jeg fikk så utrolig vondt av deg da du ble dolket i ryggen av Julie! Du gjorde jo ikke annet enn å stå opp for henne, og dette var takken! Jeg kan ikke fordra henne lenger! Jeg håper hun ryker ut snart! Hun stod der å lo mens du stod der å gråt. Noe så kynisk og umenneskelig!! Og uten en eneste unnskyldning!
      Jeg håper og tror du kommer tilbake til paradise! Du lagde liv, og paradise har en tendens til å få spillere som lagde liv tilbake på skjermen!
      You rock!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg