uken som gikk

affiliateslenker

AKKURAT NÅ

I skrivende stund sitter jeg med et håndkle på hodet og i min favoritt kjole som jeg alltid slapper av i. Jeg prøver å komme i mål med mailboksen, og bli ferdig med dagens første innlegg. Jeg har akkurat sendt en stressende mail til regnskapsføreren min i håp om å få tips til hvordan jeg skal gjøre i forhold til mobilsituasjonen min.. Jeg kan ikke gå uten lenger, det er jo helt krise! Saken skal anmeldes i dag hvert fall, men jeg vet jo allerede nå at det er lite politiet kommer til å gjøre. Tragisk, men sant. 

UKENS VIDEO

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å SE VIDEOEN · 

UKENS OPPTUR

Min elsklings bursdag! Feiringen ble vellykket, og P koste seg fra morgen til kveld! Mission accomplished. Jeg forteller om feiringen senere i dag. Hihi!

UKENS HØYDEPUNKT

Denne uken har bydd på mange fine høydepunkt. Det ene er definitivt da søsknene mine kom hit på kalkunmiddag og kosekveld. Det var så koselig! Ellers var vår dag i julegata fantastisk fin. Den dagen kommer jeg seriøst til å minnes for resten av mitt liv. MYS!

UKENS INNKJØP

1. her (elsker dette Levis skjørtet!) / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

UKENS CRAVING

Lite har forandret seg på denne fronten. Jeg craver fortsatt sommer og sol, jeg! Buhu… Jeg håper så inderlig at vi kan ta oss tid til å reise på ferie snart.. Vi har en reise booket i februar, men det føles jo ut som en hel evighet til. Jeg holder ikke ut!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Disse suppehuene som bare måtte ødelegge kvelden vår da vi var ute på fredag. HVORFOR er det så mange som er ute etter bråk? Jeg vet at det ikke bare skjer oss som er offentlige, men tro meg.. Det blir ti ganger verre. Det er så frustrerende at man ikke en gang kan få lov til å nyte en kveld på byen, uten at idioter skal komme frem for å yppe seg helt ut av det blå. Get a life, please.

UKENS ANTREKK

 Lignende topp her / jeans (mørkere) her / choker her / smykke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her (lignende på Nelly her) / jeans her / sneakers her / veske Chanel / topp her / skinnhansker her / smykke her

UKENS NEDTUR

Vi tenkte oss jo til Thailand, men da vi var så sene med å booke fly, ble vi møtt at skyhøye priser.. 27. 000 kroner for to personer tur retur, med helt vanlige seter. NO THANKS! Jeg vet at mange kom med linker til andre billetter, men vi måtte reist akkurat den lørdagen om det skulle blitt av, da Pierre hadde bursdag dagen etter og vi derfor ikke var interessert i å sitte på et fly på hans dag. Og nå er Daniel tilbake, så da avventet vi det uansett. Det var helt enkelt ikke meningen at vi skulle til Thailand nå ass.. Herregud med styr det har vært, haha. 

UKENS TANKE

Jeg var veldig usikker på om jeg ønsket å dele dette innlegget om dette med venner, men jeg var helt sikker på at det ville hjelpe andre som sitter i samme situasjon. For jeg vet jo at vi er mange som ikke har tusenvis av venner, slik som de fleste tilsynelatende ser ut til å ha. Jeg er SÅ glad for at jeg publiserte innlegget, for shit så god respons jeg har fått! Det at det innlegget hjalp så mange gjør meg ordentlig glad. ♥ Dessuten får det meg til å ville åpne meg om enda flere såre temaer her på bloggen.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

27.000 KR RETT UT VINDUET

MEST GOOGLA KVINNENE I NORGE

VIDEO: DRAMAET DERE IKKE FÅR SE

DENNE DAGEN VIL JEG MINNES FOR ALLTID

14 kommentarer
    1. Du ringer vel ikke regnskapsfører vedr. mobilen vel. Det er vel en greie du må bestemme selv. Bare en løsning det: Ny mobil

    2. hva slags drosjeselskap er dette som ikke gir tilbake ting som kunder har glemt igjen i bilen og som tar betalt for å gi det tilbake? det er jo helt useriøst. hvorfor kontakter dere ikke drosjeselskapet og forteller hva som skjedde? regner med at daglig leder og selskapet ikke vil ha dårlig rykte på seg. denne drosjesjåføren bør få sparken eller klar tale fra sjefen og en advarsel. hvis man glemmer igjen ting i en taxi, så skal man få det tilbake og man skal ikke betale for å få tilbake eiendelene sine. makan

    3. Greia var jo at du må betale for at han skal kjøre den til deg, tviler på at han krever 1000,- for å bare gi den til deg. Å d støtter jeg han i, betalt for kjøring får alle taxisjåførene..

    4. Hei 🙂 angående billige flybilletter, har du sjekket Hotwire? Har aldri bestilt flybilletter der selv, men hotell engang for lenge siden. Man valgt typ område og hvor mange stjerner, så fikk man en pris (ganske billig), på et “hemmelig” hotel, som man fikk vite først etter at det var betalt! Så om man er helt ukritisk, så kanskje man kan finne noen billige billetter der 🙂
      God Jul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg