Uken som gikk…

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

AKKURAT NÅ:

Vloggkameraet har rullet en liten stund nå, den sene lunsjen er inntatt og hvert øyeblikk skal jeg hoppe i dusjen. Jeg presterte nemlig å få stekespaden full med olje i håret. Fab life! Vi har vært på møter i hele dag, og jeg er så overlykkelig! Vi skal på enda et allerede på onsdag, for å planlegge enda mer. Dette har mye å si for månedene fremover! Wæh. Dette skulle egentlig skje før sommeren, men jeg satte det på vent til fordel for Bloggerne. Vel, nå har vi tid igjen. Elsker når ting skjer!

UKENS CRAVING

Brokkoli stekt i smør med bittelitt sukker over. Altså, noe så godt! Nå er det ingen middag uten, haha. Jeg er frelst! Og for første gang kan jeg være stolt med god samvittighet, for dette er jo sunt. For uten om det bittelille sukkeret, da. 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her / heels her / body her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sneakers her / bomberjakke her / t-shirt her / jeans her

UKENS TANKE

Okei, kanskje i det tidligste laget, men jeg har begynt å tenke en del på julefeiringen i år. Hvor skal vi være? Hvem skal vi feire med? Vi har allerede pratet med Anette, svigermor, om å reise til Thailand og feire jul der. Det tror jeg hadde vært så utrolig gøy! Vi får se hva det blir til. Det eneste som isåfall blir leit er at jeg ikke får feiret med søsknene mine, men da får vi ha en litt tidlig feiring istedenfor 🙂 Jeg tror ikke de blir leie seg dersom de får to feiringer, for å si det sånn. Hehe!

UKENS OPPTUR

Stavanger, treffe min kjære Michelle igjen, masse kjæreste-kos og at jeg har fått ryddet ut av garderoben. Nå er det snart på tide med klessalg igjen! Pop Up shop på frisørsalongen min eller nettbutikk? Tell me!

UKENS VIDEO

6LHcWnQD0Xk

UKENS BESTE INNKJØP

Ukens beste innkjøp er produkter jeg snopet med meg hjem fra Taxfree da jeg reiste forrige uke. Jeg viser dere senere! Elsker virkelig aaaalt.. Så dere sminke-interesserte frøkner (og gutter)? Titt innom her senere!

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hello good looking! Hans antrekk er fra Nelly – frakk her, t-shirt her, jeans her og sko her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg enda ikke har fått fingen ut å kjøpt inn det vi mangler til leiligheten. Varme, gode pledd til sofaen, sofaputer, planter.. Dette pyntet som jeg har mast om siden vi flyttet inn her, vet dere? ARGH. Jeg må få gang!

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Bloggerne (les i kommentarfeltet på dette innlegget. Fy så tragiske mennesker det finnes!)

Vi trenger tid fra hverandre

I høst skal jeg..

Mitt nye hår

 

36 kommentarer
    1. smøret du steker brokkolien i er langt ifra sunt.. så nei, brokkoli stekt i smør med sukker er ikke sunt

    2. Du er en fantastisk flink blogger, det skal du vite uansett hva folk spytter ut av seg i kommentarfeltet! 🙂 Å lese bloggen din er noe jeg må HVER dag, ellers kjenner jeg at noe mangler! Hehe
      Klem <3

    3. Hei Isabel, kan du legge meg til tilbake på snapchat om du har lyst?😬❤️ Dør av snappene dine hele tida, du er så morsom😂❤️
      hvis du vil så er brukernavnet mitt: eidawared💞
      klem❤️❤️❤️

    4. fint innlegg! men smør er dessverre ikke sunt det heller, så hvis du er opptatt av å spise sunt er ikke brokkoli stekt i smør med sukker på noe å satse på… brokkoli i seg selv er supersunt, men smøret ødelegger ganske mye

    5. Kan du ikke leie en stor og fin bungalow med plass til dere to, Daniel, guttas mor, dine søsken og deres mor? DET hadde vært fantastisk 🙂

    6. Det heter fingeren, og ikke fingen som
      Du skriver, og så heter det heller ikke vloggkameraet som du også burde vite..og så heter det: komme i gang…lei av å påpeke dine skrivefeil støtt..du burde lese korrektur over teksten før du publiserer er innlegg Isabel..for å rette oppi skrivefeilene du har..

    7. NETTBUTIKK!
      Som nevnt ovenfor så er det ikke alle som kommer seg til Oslo. Har kjøpt fra deg tidligere og elsker plaggene, stort pluss at det ikke er slitt eller ødelagt på noen måter 🙂 En liten sminkeflekk som måtte vaskes bort, men ettersom den forsvant enkelt med sminkefjerner var ikke dette noe problem. Jeg heier på deg <3
      Klem fra Kristiansand.

    8. til anonym: Nå er jeg litt pirkete, men hvordan vet du hva slags smør Isabel steker brokkolien sin i? Brokkoli stekt i smør, er sunnere enn ingen brokkoli.
      Spis brokkoli stekt i smør du, Isabel! Brokkoli er sunt 😉

    9. Hei vakre deg ❤️ Haters gonna hate! Du har med ALL din rett til å være stolt fine deg , og gi blaffen i de tragiske taperne som bruker tiden sin til noe så selv-destruktivt som å slenge dritt til deg.
      Jeg kommer fra sola selv, en liten dritt plass akk som Bryne, og som jeg selv har erfart er at de som sprer mest hat er de som tror de er noe, de som er ekstreeemt falske, gjerne mamma-pappa gutt/jente som kjøper MK vesker, og canada goose jakke og som ser ned på andre for det er jo soleklart at de er bedre enn deg… Du forstår sikkert greia… Poenget er at du som (lik) meg har hatt en ganske utfordrene barndom og vi har fått den gaven som mange andre ikke har fått, nemlig evnen til å se igjennom slike dritt personer 🙂 stå på! Du fortjener det 🙂 og igjen ikke bry deg om disse taperne *klem*

    10. Brokolli med smør er sunt! Litt fett skal man jo ha. Neste gang prøver du ferske stekte sukkererter. Kjempegodt. Neste gang stekte frosne aspargesbønner. Du vil like dette også. Da er du godt i gang med grønnsaker:-)). Lykke til

    11. …: Jeg er så lei av det maset om den innkjøpsvideoen fra London. Hun har jo sagt for lenge siden at det ikke blir noe av den!

    12. Meierismør er bra og nesten det eneste som tåler høy temperatur uten å bli “giftig”. Smørstekte grønnsaker er supergodt!

    13. Artig at du sier det, for jeg har også begynt å steke brokkoli i smør! Jeg bruker kyllingkrydder sammen jeg da, pluss revet ost – og det er dritgodt! Istedenfor sukker kan du bare bruke sukrin! Smaker som sukker, men er helt kalorifritt 😀
      Digger bilde av Pierre forresten! Kult antrekk!

    14. Du kan jo prøve sukrin istedenfor sukker, evnt sukrin gold (mer karamellsmak) Begge deler kan du kjøpe på assorterte menybutikker eller bare helsekost 🙂 Vet ikke hvordan det er på grønnsaker, men jeg bruker det i alle fall som erstatning istedenfor sukker på grøt og i bakst!

    15. Nettbutikken siden det er så langt og reise for noen jeg har betillt hver gang du har hatt det:)

    16. Når ble brokkoli stekt i smør usunt? Smør er ikke usunt (i moderate mengder, selvfølgelig), kroppen TRENGER faktisk fett! Og får man ikke i seg noe fett kan det faktisk være helseskadelig.

    17. Brokkoli stekt i smør er ikke sunt, med mindre det er smør laget av umettet fett, noe man skal ha litt av hver dag. Olje inneholder mest umettet fett, så smør er uansett mer usunt. Så å steke brokkoli i smør er ikke så forferdelig sunt.. Men det hørtes veldig godt ut da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg