uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

topp her / jeans her / klokke her

AKKURAT NÅ

Jeg ligger i sengen, og kjenner bare hvor mer og mer rastløs jeg blir for hvert minutt som går. Blæh! Jeg har ikke så mye annet til valg enn å ligge her, så jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet så godt det lar seg gjøre. Michelle ligger ved siden av meg å leser i boka si, mens jeg skriver dette innlegget. Nå må jeg faktisk tisse litt, så det skal jeg gjøre før jeg forsetter på de neste punktene haha. Her holder vi ikke tilbake på detaljene 😉

UKENS OPPTUR

Istanbuuuul of course! Kvalitetstid med min bestie, shopping, spise god mat, oppleve byen.. Det har vært en bra uke så langt! 🙂 Det er alltid deilig å komme seg bort litt fra den hektiske hverdagen hjemme.

UKENS HØYDEPUNKT

Trenger jeg virkelig utdype dette? CHANEL-VESKEN SELVSAGT! Jeg dør fortsatt litt innvendig hver gang jeg ser på den. Er det mulig å bli forelsket i en gjenstand? Ja. Jeg tror det. Den er virkelig en drøm. <3

UKENS CRAVING

Seigmenn og fries! Litt av en kombinasjon, haha. Jeg har spist fries fire dager i strekk nå. Jeg er så sær ass.. Seigmenn hamstret vi med oss på taxfree’n, noe jeg er overlykkelig over akkurat nå. Tror du jeg har tre stykk i munnen i skrivende stund? Yes, I do.

UKENS VIDEO

Zz4J-oTiIug

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Vel.. All den blesten som oppstod da jeg delte mitt Chanel-kjøp her på bloggen har vært veldig irriterende. Jeg kan ikke skjønne eller begripe hvordan en enkel veske kan skape så latterlig mange reaksjoner. Ja, jeg skrev prisen. Hva så? Som om ikke de aller fleste vet hva en Chanel-veske koster i utgangspunktet? Jeg fikk utallige spørsmål allerede FØR jeg postet bilder av den, hva prisen lå på. Derfor skrev jeg det i innlegget, slik at de som bryr seg og lurer på det, finner svaret smidig og enkelt. Ingenting større enn det, men tydeligvis er det ulovlig å prate om penger og dyre kjøp i offentlighet. Fuck janteloven, det er alt jeg har å si.

UKENS NEDTUR

Savnet jeg kjenner for Pierre er så og si uutholdelig. Jeg lengter såååå! Heldigvis er det ikke så altfor lenge til vi ses igjen, og gud som jeg gleder meg til å kysse han fem millioner ganger etter hverandre. Dette er den lengste perioden vi har vært foruten hverandre faktisk.. 

UKENS INNKJØP

Selvsagt Chanel-vesken! Foruten om den kjøpte jeg litt diverse klær og sko også, som jeg kan vise dere senere om ønskelig? 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS TANKE

Jeg dagdrømmer til dagen jeg endelig kan bli utskrevet, og kan reise tilbake til mitt kjære Oslo igjen. Nå er jeg lei av å bare ligge her og ikke kunne gjøre noe. Jeg vil være i aktivitet.. Jeg liker jo dovendyr-livet til en viss grad, men nå har vi gått over den kneiken for leeeengs, haha. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

ISTANBUL

MITT DYRESTE KJØP

LENGE LEVE JANTELOVEN

NÅR LIVET BRÅTT TAR UVENTEDE VENDINGER

 

26 kommentarer
    1. ” Det lengste vi har vært foruten hverandre” Denne setningen betyr ingenting. “Foruten” betyr i tillegg til.. litt dumt å prøve å bruke litt vanskelige ord NPR man ikke vet hva de betyr..

    2. Det er greit nok at du bruker penger og unner deg ting, men hvorfor skal du alltid nevne pris? De som har peiling på feks vesker, vet jo at denne er dyr? Andre trenger egentlig ikke vite det. Unge mennesker sitter å leser bloggen din og syns det er gøy å se klær, vesker og diverse. Men ikke alltid legg press på pris og størrelse. Det sender feil signaler til de unge. Kjøp deg hva du vil, men ikke skryt på den måten.
      Hilsen en mamma.

    3. Vil gjerne se hva mer fint du har kjøpt! 🙂 og skjønner ikke at folk gidder å bruke masse energi på å hisse seg sånn opp over en VESKE. Lord..

    4. Håper formen din er bra og du får kommet deg ut å bevegd deg snart! Er selvsagt nysgjerrig på hva du har gjort, men du forteller oss vel når du er klar. Uansett hva du har gjort, støtter jeg deg. Skjønner ikke hvorfor folk har så mye imot det. Det er jo din kropp og ditt liv. Og det er også din blogg, så du må jo få lov til å gjøre og skrive hva du vil uten at andre skal dømme deg. De menneskene som velger å slenge dritt til deg og forsåvidt andre mennesker synker bare lavt.. Stå på og stay strong ❤️
      Masse lykke til videre og masse god bedring!
      Heier alltid på deg ❤️
      Klem

    5. God bedring! Tatt i betraktning av at du tjener såpass mye syns ikke jeg at investering i en veske for 50 000 var SÅ rart..? Hadde sikkert gjort det samme selv hadde jeg hatt så mye penger 😉 Tror bare folk er misunnelige rett å slett. Prøv å ikke bry deg om det. Lett å si, men vanskelig å gjøre, I know. Men man må bare lære seg å gi litt f…

    6. Kjære deg, hvis du skal hyle ‘janteloven’ hver gang du mottar kritikk så har du lang vei å gå når det gjelder modenhet….

    7. Buhu.stakkars deg som har lagt deg under kniven og er slitt sengeliggende som følge av en skjønnhetsoperasjon. Tenk på alle som er ufrivillig sengeliggende pga sykdom.
      Du gjør meg kvalm.

    8. Er rompa blitt større? 🙂
      Ang veska så synes jeg du er smart som investerer i noe som holder seg bra i verdi:) Veska var super lekker 🙂

    9. Vet du hva, Isabel? Den chanel veska di var sjuuuukt fin!! Har det som et mål i livet å en gang eie en chanel veske og jeg misunner deg såå for den du kjøpte! Skal leve ferdig mine år som fattig student før den tid da hehe. Men fy søren, nyyydelig veske. Og vet du hva? Den kler deg skikkelig. Passet deg midt i blinken!

    10. Hei!:)
      Altså,du BØR seriøst bynn og tenk på hvordan du selv legger fram ting,du minner om en desperat liten drittunge som begynner og sutre så fort du får en negativ kommentar,wtf!!?!!?? Du må virkelig bynn og ta til deg noe av det negative du får,helt seriøst…. da tenker jeg spes. på alle de som har skrevet til deg på en så fin måte som mulig at de kun klikker seg inn her for og se hva neste “brøler” bli. Du kan bare ikke ignorer det og tro at de som klikker seg inn her har sansen for deg….det ER ikke slik,må vite!!! Uten at jeg sitter på noe statistikk,så tør jeg påstå at 85% av de som klikker seg inn overhodet ikke har noe til overs for deg,jeg finner det faktisk helt tullete at du ikke har oppfattet det selv enda. Og jada,du får jo også en del positive kommentarer,men HALLO!?? De fleste her inne ser jo b.la på dems skrivemåte at det er snakk om EXTREMT unge jenter,jeg tipper gjennomsnittsalderen er 13år,max 14-og det er rein fakta. Alt kommer for en dag skjønner du,og i noen tilfeller bigtime!! Du skrev at du ble nedstemt/sur av kommentarene på veska du kjøpte deg,vel…hva med å ha litt innsikt,og ha litt forståelse for at flere blir nedstemt/sur pga dine overfladiske innlegg!?? Altså. .. det er faktisk snakk om DE som er ÅRSAKEN til at du kan legge deg under kniven for ænte gang,bla…jeg forventer ikke at du godkjenner kommentaren her,men vet du hva? Jeg lagrer denne og jeg akter og poste den på en annen kjent blogg også,for dette er så jævlig viktig skjønner du!!! Livet kretser ikke kun rundt deg,på tide og wake up!

    11. Du takker først janteloven, også sier du fuck janteloven? Hvor er logikken i det, for jeg personlig blir jo litt forvirret, du må bestemme deg for hva du står for, er du mot eller med janteloven nå?

    12. For en nydelig veske Isabel! Bær den med stolthet og vis den frem til alle som vil se. Jeg skulle ønske jeg hadde en like fin veske!
      Loveu<3

    13. Haha det er så komisk å lese blogginnlegg. Man ser jo at du prøver veldig hardt på ett bredt ordforråd, men du får det rett og slett ikke til. Virker som du ikke vet hva ordene betyr, siden du bare putter dem inn der det måtte passe deg i hjernen din..

    14. Hva i alle dager har en slik absurd investering forbi all fornuft med Janteloven å gjøre? Hva har det å briljere med penger på den måten å gjøre med Janteloven? Grunnen til at bloggere sjeldent velger å offentliggjøre prisen på slike dyre innkjøp er fordi penger er et sårt tema for utrolig mange. Det betyr ikke at du ikke kan unne deg ett dyrt innkjøp og bruke dine penger akkurat som du selv ønsker, men å være så kvalmende frempå med pengebruk er utrolig korttenkt, og det fremstiller deg som meget lite reflektert.
      Jeg sier ikke at du er lite reflektert, men det er slik du fremstilles.
      Under finner du Janteloven, og jeg håper at å faktisk lese den får deg til å innse at en designer veske har lite med den å gjøre:
      Du skal ikke tro at du er noe.
      Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
      Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
      Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
      Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
      Du skal ikke tro du er mere enn oss.
      Du skal ikke tro at du duger til noe.
      Du skal ikke le av oss.
      Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
      Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.
      Jeg er selv helt i mot Janteloven, og er helt for individualisme og at folk skal være stolt av den de er. Men en veske sier ingenting om deg som menneske eller individ, og den har ingenting med Janteloven å gjøre. Det at du tror den har det sier litt om ditt syn på verden, og på hva verdien av en person ligger i. Du ER ikke en veske, en veske er ikke visdom, en veske gjør deg ikke bedre enn andre, en veske resulterer ikke i nye egenskaper, og en veske kan ikke gi deg lærdom.
      Bruk gjerne Janteloven, men bruk den riktig. Du har rett til å være den du er, og så lenge du er et godt menneske så har du all grunn til å være stolt av deg selv. Du virker som en flott jente som burde bruke sin posisjon i media til noe mye bedre enn det du gjør.

    15. Haha, jeg må le litt av hvor mange som bryr seg om denne vesken. En bilinteressert gutt kunne sikkert kjøpe et styling-sett til bilen av den prisen, og ingen hadde brydd seg. Mennesker bruker penger etter interesse, og det må da være helt greit utenom at hele verden skal klikke! Hadde sikkert kjøpt noe fint jeg også dersom jeg hadde hatt pengene til det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg