DET FIKK MEG TIL Å MÅPE

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ SHORTS HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA ⎟ ØREDOBBER HER

_________

Duomo di Milano

Jeg er heeelt speachless etter å ha besøkt det vakreste stedet på denne jord, by faaar. Sånn helt seriøst, katedralen her i Milan er det absolutt fineste jeg noensinne har sett. Newa viste meg bilder av den på Instagram, og helt ærlig trodde jeg ikke at det skulle være SÅ vakkert. Men der tok jeg grundig feil! Vi ble begge to stående og måpe når vi først kom hit og fikk øye på den. Jeg er ikke en veldig historisk, religiøs eller kulturperson i det hele tatt, men jeg har jo begynt å interessere meg mer og mer for det på ferier. Det er jeg veldig glad for, om ikke hadde jeg ikke giddet å tatt turen hit i dag, for å si det sånn haha. Da hadde jeg heller befunnet meg på et shoppingsenter 😂 Things change, heldigvis! Apropos shopping: jeg har faktisk ikke shoppet noe som helst hittil, og det er jeg skikkelig stolt over. Ja Geir, du leste riktig!! 😍 Haha! Katedralen heter forresten Duomo di Milano. 

💕 SHE MAAA BESTIIII 💕

Insane vakkert! Dette er oppe i selve katedralen. Vi kjøpte billetter for 230 kroner per person for å ta heisen opp til toppen. Det var absolutt verdt pengene, det var jo så sinnsykt nydelig som dere sikkert kan se. Det er vanskelig å virkelig vise hvor fint det er gjennom bilder, man må nesten være der og oppleve det selv. Helt insane var det i hvert fall!

Skulle ønske jeg kunne tatt antrekksbilder her hver eneste dag. Som jeg sa til Newa tidligere: “jeg hadde flyttet hit, kun for katedralens skyld”. Haha!

JEG ER I MILANO!

Reklame | nelly

TOPP HER

Hei queens! Herregud, jeg er i MILAAANO!!! 😍Fy søren så gøy jeg har hatt det i hele dag. Newa og jeg dro mot Gardermoen rundt 9 tiden i morges, den ene trøttere enn den andre. Hverken hun eller jeg er morgenfugler, for å si det mildt. Hvordan klarer dere som er det å være det? Jeg har aldri vært det, ikke en gang som barn.

Vi var begge glad for at vi tok et tidlig fly likevel, for vi har jo hatt hele dagen her allerede og fått sett utrolig mye av byen på vår første dag. Jeg har gledet meg skikkelig til denne lille get away med bestie. Jeg trengte sårt å komme meg bort nå og få koblet alt der hjemme bort for et par dager. I tillegg er jeg jo her med Newa, som er verdens beste! Det er få jeg ler så mye med, som jeg gjør når jeg er sammen med henne. Det startet allerede på flyplassen. Vi skulle ta gjennom sikkerhetskontrollen, og da presterer hun å spørre dama som jobber i kontrollen om ob er flytende…. Hahahah, jeg klarte ikke slutte å le! Hun er en legende ass, med alt for mange gullkorn i løpet av en dag.

Jeg har så klart gått loco med kameraet i hele dag, for å kunne dele alt fra vår første dag her sammen med dere. Milano er vakkert! Hit må dere virkelig ta turen en eller annen gang. Her kommer tidenes største bildedryss. <3

Mitt antrekk: topp her & bukser her

Newas antrekk: bukser her & topp Zara – lignende her

ØREDOBBER HER & SMYKKE HER

Hahaha, elsker oss. <3 <3 <3

         

Og slik avsluttet kvelden! Vi kom nettopp inn døren her på hotellrommet. Vi er begge helt død etter å ha vært på farten fra tidlig i morges og frem til midnatt. Jeg har hatt en fantastisk første dag med sightseeing, middag på Nobu, spist gelato <3 <3 <3, shoppet (ikke jeg da, for once) og enda litt mer sightseeing.

Nå skal jeg redigere litt bilder og så skal vi legge oss. Vi har enda en full dag her i Milano i morgen som jeg ser veldig frem i mot. Fineste byen! God natt, babes. Klem!

OPPTIL 70% RABATT PÅ NELLY

Reklame | nelly

SKJØRT HER ⎟ BODY HER ⎟ SOLBRILLER HER

Hei babes! I dag startet sommersalget på Nelly, og det er seriøst SÅ mye fint på opptil halv pris! Jeg ble faktisk skikkelig positivt overrasket når jeg klikket meg inn, for etter min mening har det aldri vært så mye fint og nytt på salget. Veldig mye av de klærne jeg allerede har klikket hjem er på salg, faktisk. Veldig gøy for dere, tenkte jo jeg med en gang! Og dere? Jeg har fått en eksklusiv rabattkode som gir dere ytterligere 10% rabatt på hele salget. Ps! Man får opptil 50% rabatt på merker som Dr Denim, Nike, Adidas osv…

✨ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL10» FOR 10% EKSTRA OFF SALE! ✨

1. OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 2. OVERDEL HER + TRUSE HER

3. OVERDEL HER + TRUSE HER

Jeg har alle disse tre bikiniene! Brukte de faktisk i Bali, til dere som kanskje husker det? Elsker de!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Hvit blazer er noe som alltid kommer godt med. Jeg bruker ofte det på byen! Nike Thea skoene er super freshe og er nå på 50% rabatt! Kjolen har jeg selv, og den er dødsfin!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Alle disse tre plaggene har jeg! Den bikinien er min absolutte favoritt. Det er den jeg har i sort også, vet dere. Den har en del push up i seg, som gjør at man får veldig fin kløft. Bare et lite tips fra kvinne til kvinne. 💕😅

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

EN STOR FEIRING

Hei, verdens fineste lesere! Jeg vil bare starte dette innlegget med å takke dere for støtten på det forrige innlegget mitt. Det betyr så mye å lese det fine dere skriver til meg. Nok en gang viser dere meg hvor vanvittig heldig jeg er som har dere. Tusen takk! <3 

Fra det ene til det andre.. På lørdag feiret vi Golnaz sin bursdag på forskudd. Hun fylte 23 år i dag, men vi feiret henne i helgen. Hele feiringen ble så vellykket, og vi storkoste oss fra første til siste sekund. Kvelden startet på Coyo hvor vi spiste mexicansk. Derfra dro vi videre på byen, hvor vi feiret stort. Verdens beste Konny fortjente en perfekt feiring, så jeg gjorde alt jeg kunne for å se at hun konstant satt med et smil om munnen. Hun er jo så lite kravstor at det nesten er litt dumt (haha), for hun forventer absolutt ingenting. De fleste blir jo litt sånn “diva” og “det er min bursdag”, men det finnes ikke et snev av det hos Golnaz. Det har sin sjarm det også så klart, men jeg vil jo at alt skal bli så bra som mulig for henne. 💕

Fiiiine bursdagsbarnet!!!! <3

Takk for en fantastisk kveld!

BRUTALT ÆRLIG

Her ligger jeg, på sofaen, klokken 01:08 på en søndagskveld. Jeg tenker på hvordan jeg egentlig dealer med alt som har skjedd den siste tiden og hvordan jeg i grunn bare fortrenger alt. Jeg er en person som ikke er “flink” til å gå gjennom tøffe perioder. Er noen det, egentlig? Jeg har fått høre det siden jeg var et barn, at jeg alltid fortrenger. At jeg ikke lar meg selv kjenne på de vonde følelsene. Jeg trodde kanskje at jeg hadde endret meg i voksen alder, men det går mer og mer opp for meg at det ikke er tilfelle. Jeg er akkurat som jeg alltid har vært. Jeg har ikke forandret meg. 

Det har vært noen tøffe måneder når det kommer til privatlivet mitt. Mye av det som skjer deler jeg ikke, rett og slett fordi det angår flere andre enn kun meg selv. I tillegg vil jeg skjerme enkelte personer. Dette er min blogg hvor jeg har valgt å dele det som skjer i livet mitt, men det betyr ikke at de som tar del av livet mitt har gjort det samme. Det er veldig viktig for meg å respektere. Derfor har jeg ikke delt grunnene til hvorfor jeg har hatt mange søvnløse netter de siste månedene. Det har vært og er fortsatt tungt.

Det som toppet begeret nå var dødsfallet. Jeg har grått meg ihjel og jeg går konstant med en stor klump i magen. Men hver gang jeg tenker på det, tvinger jeg tankene over på noe annet. Jeg klarer ikke å håndtere smerten. Jeg har skrevet et eget innlegg hvor jeg hedrer han, men jeg klarer ikke å poste det. Hvorfor? For da føles det så ekte.

Mange av dere påpeker at jeg drar ut litt vel mye for tiden, og det har fått meg til å tenke. Jeg vet innerst inne hvorfor jeg gjør det. Når jeg er ute med vennene mine får jeg ikke tid for meg selv til å tenke på de tingene som gjør at hjertet mitt knuses. Da blir jeg distrahert og omringet av glade mennesker. Det er grunnen til hvorfor jeg ikke sier nei så fort jeg får muligheten til å dra ut. Jeg ser jo selv at det ikke er sunt. Jeg ser selv hva jeg gjør. Jeg er klar over at jeg bare prøver å skyve bort smertene. I det lange løp vet jeg at det kommer til å backfire noe enormt, og det er vel derfor jeg har innsett at jeg er nødt til å bremse ned. 

Når det blir for mye vondt som skjer, har jeg en tendens til å bli sånn her. Fortrenge. Late som at ting ikke har skjedd. Tvinge tankene over på noe annet. Det er jeg god på. Jeg får panikk så fort jeg er alene, for da kommer tankene krypende tilbake, da har jeg ingen til å distrahere meg. 

Om det så ikke hadde vært for at jeg måtte flytte til søsteren min nå, hadde jeg uansett gjort det. For jeg vil ikke være alene. Jeg vil ha noen rundt meg konstant, som jeg kan lene meg på så fort jeg merker at jeg lar følelsene presse på. Det er bare veldig mye på en gang. Det har vært en on going nedover bane på privaten de siste månedene i tillegg som har gjort at jeg generelt har vært veldig psykisk utslitt. Jeg må stoppe opp og la meg selv kjenne på det og bearbeide, for det kommer ikke til å forsvinne uansett hvor mye jeg selv vil.

Jeg er veldig opptatt av å fremstå som den livsglade, sprudlende og smilende jenta som jeg normalt er. Jeg har et bra liv og jeg har mye å smile over. Men jeg kjemper mine kamper jeg også, selv om jeg ikke deler så mye av det. Jeg vil at dette skal være et positivt sted å klikke seg inn på. Jeg vil at dere skal sitte igjen med en god følelse når dere har lest innleggene mine. Men det er også viktig for meg å være ekte. Dere er tross alt ikke bare leserne mine, men også bestevennene og støttespillerne mine. Jeg verdsetter dere så vanvittig høyt! Derfor vil jeg også kunne skrive innlegg som dette, som er helt brutalt ærlig om hvordan realiteten min egentlig er.

Det var godt å få skrevet dette.. Jeg skal prøve å koble av nå og forhåpentligvis sove. Jeg har tatt sovepiller i det siste, men det gir meg panikk. Jeg hater å ta tabletter, men jeg gikk så og si uten noe som helst søvn i over lengre periode at jeg til slutt ikke hadde noe valg. Jeg har trappet ned og nå prøver jeg meg på å klare meg uten de. Krysser fingrene! 

God natt. Jeg er utrolig glad i dere.

på tirsdag reiser jeg til drømmedestinasjonen min

Søndag, velkommen skal du være! Fy søren, jeg er DØD etter gårsdagens festligheter. Jeg forteller mer om det senere, men nå skal jeg endelig dele noe jeg har gledet meg veldig til! På tirsdag reiser jeg til Milanoooo! Herregud, det har lenge vært en av mine drømmedestinasjoner. Det ser så vanvittig vakkert ut der, i tillegg har jeg jo bare vært i Italia en gang før, og da var det på en jobbtur i et døgn. Jeg vet liksom ikke om det telles, haha. Jeg fikk tross alt ikke sett noe som helst, pluss at det var i Napoli og ikke i Milano. 

Dette ble egentlig veldig spontant for min del. Jeg reiser sammen med Newa, og jeg gleder meg så sykt masse til å dra på enda en ferie med henne. Det er liksom blitt vår greie, det å oppleve nye steder sammen. Bestfriends goals, spør du meg! Hehe. Vi har opplevd Mexico, Dubai, Paris, snart Milano og Ibiza sammen. Det er ikke verst, det! Vi har tross alt bare kjent hverandre i 1,5 år.

Det blir en to dagers tur, så det blir ikke lange turen. Det har hverken jeg eller hun tid til nå, da hun er opptatt med jobb og jeg er opptatt med mitt. Men en liten get away har vi bare godt av! Planen er å ta masse fine bilder (hehe), feste, spise på Nobu og Buddha bar ooog oppleve byen! Men der må jeg faktisk spørre dere om hjelp! Har dere noen gode Milano-tips? Hva vi få med oss når vi først er der? 

Åh, jeg gleder meg skikkelig! Nå er det bare to dager til avreise! 😍✈️

DETTE GÅR FREDAGEN MIN TIL

Reklame | lashesbykasja

Se så fine vippene mine er! Selvfølgelig godt av flinkeste Kasja på Lashes by Kasja. Elsker henne!! <3

Hei og god fredag, queens! 😍 Akkurat nå sitter jeg i leiligheten og venter på at kamerateamet skal rigge opp i stua før det er i gang med innspilling igjen. Dagen i dag går med andre ord til full innspilling, jeg har holdt på siden klokken 10 i morges på Aker Brygge. Rami og Sidra kommer hit snart, for de skal nemlig også være litt med på dagens innspilling. Det synes de er så stas! Det er så gøy at jeg får muligheten til å ta de med på sånne ting, for jeg vet hvor gøy de synes det er. Jeg er jammen meg heldig som har en så kul jobb! Det kommer jeg aldri til å ta for gitt.

Alle jeg jobber med i dag er så utrolig profesjonelle og dyktige i det de gjør at jeg blir skikkelig gira og stolt! Det har mye å si for meg, for jo flinkere de er, jo bedre presterer jeg. I tillegg er jeg skikkelig trygg og komfortabel rundt de. 

Nå må jeg runde av, for nå setter vi straks i gang igjen. Jeg må rekke å børste håret, slurke i meg siste rest av Red Bullen og pudre ansiktet. Ha en fin dag videre babes, så skrives vi mer senere! Klem.

ET NYTT NIVÅ AV IDIOTI

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ SMYKKE HER ⎟ BUKSER HER

(Alt på Nelly er på 20% rabatt nå – klikk her!)

Noen ganger klør jeg meg i hodet og lurer inderlig på hva som er galt med meg. Jeg er kanskje ikke den som er flinkest til å passe på tingene mine, men det som har skjedd nå får meg virkelig til å undre. Siden jeg kom hjem fra Bali har jeg lett etter Gucci vesken min. Dere vet den sorte med gulldetaljer? Det har vært min go-to veske til hverdags, så den har blitt flittig brukt og dermed også alltid ligget tilgjengelig til. 

Jeg skulle bruke den her om dagen, og da klarte jeg ikke å finne den. Der jeg vanligvis legger den, som er på en puff på kjøkkenet, var den ikke å skimte. Jeg lette over hele leiligheten, men konkluderte til slutt med at jeg sikkert kom til å finne den når jeg pakket ned hele leiligheten i forkant av flyttingen. 

Vel, alt var omsider nedpakket. Hele leiligheten var tom. Ingen veske var å finne. 

Jeg er så sinnsykt frustrert! Hvor i alle dager har den blitt av? Den ligger i hvert fall ikke hos meg, det har jeg jo skjønt nå. Det som er merkelig er at dersom jeg hadde mistet/glemt den ute, hadde jeg også savnet nøklene og lommeboken min. Alt det har jeg jo i god behold. Ikke tok jeg den med på den siste reisen heller. 

☹️

Det eneste jeg nå har blitt sinnsykt obs på, er å være forsiktig med å invitere folk jeg ikke kjenner særlig godt på narspiel hjemme hos meg. Det har skjedd et par ganger, for å si det sånn. Jeg er ikke en person som legger skyld på andre uten noe form for bevis, og det gjør jeg heller ikke nå. Men det er ingen annen logisk forklaring enn at den må ha forsvunnet ut av leiligheten min på et eller annet vis, og det gjør meg ganske trist. Nå får jeg dårlig samvittighet som antar noe sånn, men jeg klarer ikke å la være… For som sagt, hadde jeg brukt den ute hadde jeg hatt innhold i den som også i så fall hadde vært borte. Noe som ikke er tilfelle..

Jeg kjenner jeg er super oppgitt over meg selv som har klart å miste en så dyr veske. Faen, det suger skikkelig. 

Årh.. Ja, det var dagens klaging. Jeg prøver å tenke at det heldigvis “bare” er en veske og ikke noe verre, men det er klart at det er kjipt når jeg har brukt såpass mye penger på den. Jeg trodde virkelig at jeg kom til å finne den i rotet mitt når jeg pakket ned, men dessverre skjedde ikke det. Jeg klarer ikke la være å tenke på hvordan den har forsvunnet. 

Jaja.. Hva gjør dere i dag? Selv har jeg hatt verdens chilleste torsdag. I dag er den eneste dagen hvor jeg ikke er på innspilling denne uken, så derfor har jeg ikke lagt noen som helst planer enn å slappe av. Jeg har hatt en utrolig hektisk uke hittil og jeg kjenner jeg er ganske sliten. Så, alt jeg har gjort i dag er: sett fem episoder av The Bachelor (am I ok), spist brownies og Grandiosa (hei sommerkroppen, jeg bryr meg åpenbart jævlig mye), blitt fascinert av det merkelige været ooog hengt med søstrene mine. Spennende? Hehe. Jo, også har jeg naturligvis deppet over veska mi. Det må vi ikke glemme!

Nå skal jeg se sesongavslutningen av The Bachelor. Siste episode nå, så skal jeg forhåpentligvis få meg et liv (det vil si; se på Love Island i stedet). 🤓

UKENS SPØRSMÅL

Reklame | nelly

BIKINITOPP HER ⎟ SHORTS HER

✨ KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ HELE NELLY! ✨

(PS! Siste dagen med rabatt, frem til klokken 10:00 i morgen!)

__________

Hva er budsjettet ditt når det kommer til boligkjøp?

– Det vil jeg ikke røpe før jeg har kjøpt og Finn-annonsen er borte fra nettet. Det fordi jeg ikke vil at folk skal finne ut hvor jeg bor, av sikkerhetsmessige årsaker. Jeg har opplevd utrolig mye ekkelt i løpet av livet som “offentlig”, og det skremmer meg noe enormt. Derfor er jeg super forsiktig med det, og jeg synes det er helt forferdelig at folk på Jodel driver å skriver adressen til offentlige personer på nett. Det kan skje helt absurde ting, og da lurer jeg på om disse trollene på Jodel har god samvittighet etterpå? Man må tenke seg litt om. Adressen til andre mennesker er vanvittig privat.

Hvorfor har du privat konto på Instagram?

– Jeg foretrekker å ha det fordi jeg opplever å få mye mindre hat da. Haterne gidder ikke følge, og da blir det automatisk mindre ekle kommentarer og DM’s. @IsabelSraad heter jeg der, forresten!

Hva er det du filmer til for tiden? Så deg på Majorstua med filmteam på slep.

– Det kan jeg ikke røpe enda, men det jeg kan si er at jeg filmer til tre forskjellige ting akkurat nå. Utrolig spennende og gøy!!

Hva synes du om bloggere som fortsatt skriver åpent om plastikk kirurgi?

– Helt ærlig, hvem er jeg til å dømme? For noen år siden var jeg verstingen, og det har jeg skikkelig skyldfølelse over. Jeg personlig hadde aldri gjort det igjen selv, for jeg føler at vi alle burde ha fått opp øynene for hvor mye det kan påvirke leserne våres i negativ forstand. Jeg har lært av mine feil. Men vi er alle forskjellige og jeg er ikke i en posisjon til å peke finger.

Når skal du tilbake til London?

– Det vet jeg ikke, jeg har super travelt om dagen med jobb. Det gjør at jeg må oppholde meg i Oslo fremover, bortsett fra to ferier jeg skal bort på i løpet av juni og juli.

Hvordan takler du hate?

– Helt ærlig? Jeg ignorerer det. Det er ikke relevant i mitt liv.

Hvorfor flyttet du?

– Jeg sa opp leiligheten etter å ha bodd der i knapt en måned, rett og slett fordi det var helt ekstremt mye styr meg leiegiveren. Jeg har leid leiligheter siden jeg var 17 år, og jeg har aldri noensinne vært borti noe så uprofesjonelt som hun jeg leide denne leiligheten av er. Jeg rev meg seriøst i håret av frustrasjon. Det var tre måneders “oppsigelsestid”, så jeg har bare gått å ventet på å få flytte ut. Å betale 28.000 kroner i månedsleie på en leilighet hvor så og si ingenting fungerte gjør meg forbannet. Komfyren manglet en del fra jeg flyttet inn, og jeg ga beskjed om det. Jeg har basically levd uten komfyr (kun stekeplater) i over to måneder, uten at hun gadd gjøre noe med det. I tillegg funket INGEN av lysbryterne i leiligheten, så jeg måtte ta av lyset ved å slå av og på sikringen. Dette var også et problem dagen jeg flyttet inn, men jeg ble lovet at det skulle fikses asap. Tror dere det skjedde? Nope. En rørlegger kom for å fikse noe som eieren ville fikse på, og da endte det opp med at isbitmaskinen også sluttet å fungere. Ga beskjed, ingenting skjedde. I tillegg skulle leiligheten være fullt møblert med helt nye møbler, som var hovedgrunnen til at jeg ville leie akkurat den. Jeg ble lovet at det skulle ta to-tre uker før møblene ble levert, men det gjorde det selvsagt ikke. Jeg bodde der i 1,5 måneder før alt ble levert. Gud, jeg kjenner jeg blir forbannet av å skrive dette. Man kan trygt si at jeg er evig glad for å endelig ha fått flyttet ut derfra og slippe å betale 28.000 kroner for en leilighet som IKKE var i god stand. Blir skikkelig opprørt av å tenke på det, for å være ærlig. Hadde jeg visst at det kom til å bli sånn, hadde jeg aldri signert den kontrakten å leid den leiligheten. Jeg hadde vært veldig forsiktig med å leid av hun leiegiveren som jeg leide av.

Hvor lang tid bruker du på å ordne deg på morgenen?

– Det kommer helt an på hva jeg skal og hvor trøtt jeg er, haha. Jeg er vanligvis veldig lat om jeg må stå opp tidlig, så da bruker jeg rundt 15 minutter. Om jeg skal ordne meg litt senere på dagen kan jeg bruker opptil 40 minutter.

Hvem heiet du på på PH i år?

– Helt ærlig så hadde jeg ingen soleklare favoritter. Det var mange kule personligheter, og jeg kunne veksle fra å heie på den ene til den andre alt etter hva som skjedde uke etter uke. Jeg må si jeg er stolt over Erik og meg som plukket flere av årets deltakere. Det var folk med store personligheter og etter min mening ble sesongen ganske så interresant med både kjærlighet, drama, intriger og masse spill!

Hva liker du å gjøre når du er hjemme, og ikke blogger?

– Haha, denne vet alle vennene mine svaret på. Jeg elsker å se på reality! Det er det jeg gjør når jeg er hjemme og ikke har andre planer. Jeg elsker The Bachelor, Love Island UK (endelig ny sesong!!!), Teen Mom 2, The Charlotte Show, KUWTK og Real House Wifes Of Beverly Hills.

Hva er det du verdsetter mest i livet ditt?

– Familien min og vennene mine, helt klart. De er alt for meg.

Tenker du at det er realistisk at du kommer til å studere noe i fremtiden?

– Nei, det tror jeg ikke. Jeg har studert vernepleie i et halv år, men jeg hoppet av. Skole har aldri vært min greie. Heldigvis ser det ut som jeg klarer meg veldig fint ved å drive med det jeg gjør i dag, og jeg ligger ikke på latsiden. Jeg jobber aktivt med å utvikle meg og firmaet mitt, så merkevaren min skal bare bli større og større.